Scanare cod securizată – qr-romania.ro
Pe măsură ce codurile QR și-au consolidat poziția în marketing și publicitate, profesioniștii în marketing ca mine dorința să le plaseze pe gata oriunde – inclusiv pe site-uri web.
Cu toate acestea, una dintre limitările plasării acestora pe site-uri web și pe paginile de destinație ale campaniilor este „cum vor scana utilizatorii codurile QR pe același dispozitiv mobil pe care navighează?”
Aceasta nu mai este o provocare!

Această întrebare nu este limitată doar la codurile QR de pe site-uri web – este posibil să aveți un cod QR într-un magazin, tren subteran sau aeroport și doriți ca utilizatorii să-l scaneze pe loc și să-l folosească mai târziu.
Aceasta este o modalitate excelentă de a solicita recomandări, de a oferi un discount pentru următoarea achiziție sau de a obține informații actualizate.
A determina utilizatorii să folosească codurile QR pe un dispozitiv mobil este un proces simplu în doi pași:
Solicitați utilizatorilor să facă o captură de ecran a paginii de destinație pentru a scana codul QR din imaginea din galeria smartphone-ului (sau Google Photos). Atât iOS, cât și Android au deja o modalitate simplă de a scana codurile QR dintr-o poză din stocare. Nu este necesar să descărcați aplicații externe pentru a realiza acest lucru!
Scanați codul QR dintr-o poză pe dispozitivele iOS. Apple a făcut progrese considerabile în ultimii doi ani pentru a integra tot mai multe coduri QR – inclusiv scanare în timp real și recunoaștere vizuală a codurilor QR din fotografii, într-un mod semnificativ.
Iată cum să procedați –
- Deschideți imaginea/economia de ecran din galeria telefonului dumneavoastră.
- Apăsați pe detectarea textului live din colțul din dreapta jos
- Apăsați pe codul QR și urmați instrucțiunile asociate cu acesta
Scanați codul QR dintr-o poză pe dispozitivele Android. Cu tehnologia Google de recunoaștere a imaginilor, scanarea codurilor QR dintr-o poză este extrem de simplă. Această funcționalitate este integrată în Asistentul Google, Google Foto sau aplicația Google.
Iată cum să procedați –
- Deschideți aplicația și comutați la Asistent Google
- Selectați imaginea din stocare
- Codul QR este scanat automat. Urmați instrucțiunile.
Menținerea actualizată a listei de e-mail a companiei dumneavoastră este mai importantă decât vă puteți imagina. Fără măsuri proactive din partea dumneavoastră, o listă de e-mailuri va deveni învechită în timp. Prin urmare, oamenii își schimbă adresele de e-mail, își închid conturile și se dezabonează periodic de la comunicările prin e-mail.
Renunțând la creșterea listei de e-mailuri, îi puteți maximiza potențialul. Nu sunteți sigur de unde să începeți?
Există tot felul de modalități practice și eficiente de a începe să vă creșteți inventar de e-mail astăzi. Iată primele 10 modalități:
Navigare rapida
Coduri QR
Veți fi de acord când spunem că codurile QR sunt extrem de utile. Și este pe bună dreptate. În ziua de azi, mai mulți agenți de marketing găsesc succesul folosind codurile QR pentru a își mări listele de e-mailuri.
Mai precis, această metodă se realizează prin adăugarea de coduri QR unice la o gamă largă de materiale de marketing, cum ar fi:
bannerele digitale, reclamele tipărite, pliantele, autocolantele și bannerele, panourile publicitare și bonuri. Aceste coduri QR încurajează oamenii să le scaneze cu telefoanele lor inteligente. Ulterior, utilizatorilor li se solicită să introducă adresele de e-mail sau orice alte informații pe care agenții de marketing doresc să le colecteze.
Marketingul cu coduri QR este eficient în special atunci când mărcile oferă consumatorilor ceva în schimbul adresei lor de e-mail. Acest lucru poate include un cod de reducere special sau o ofertă promoțională.