Sarcină pentru generarea codurilor QR pentru călătorii de lux romantice într-o tabără privată restrânsă, personalizată
O scrisoare – fie digitală fie fizică – cu un cod QR conține un set de informații încastrate într-un QR. La scanare, codul QR redirecționează utilizatorii către detaliile unei persoane, inclusiv nume, număr de telefon, adresă, e-mail, site web, mâner de rețele sociale sau o pagină de destinație/campanie personalizată.
Există 2 metode de utilizare a unui cod QR pe cărți de vizită:
Generați un cod QR pentru informațiile dvs. și încorporați-l pe o carte de vizită sau distribuiți codul QR prin e-mailuri, rețele sociale, reclame OOH, fluturași etc.
O carte de vizită cu un cod QR este cea mai convenabilă modalitate de a partaja informațiile personale sau de afaceri ale companiei. Utilizatorii trebuie doar să scaneze codul QR, să vadă detaliile și să le salveze pe smartphone-urile lor în câteva minute.
De ce sunt esențiale codurile QR pe cărțile de vizită?
Pentru partajarea ușoară și convenabilă a informațiilor. În mod tradițional, profesioniștii își împărțeau cărțile de vizită fizice cu clienții pentru a rămâne conectați. Acest lucru însemna că receptorul trebuia să introducă și să salveze manual informațiile pe dispozitivele lor mobile, ceea ce putea fi stânjenitor și consumator de timp.
Dar cu un cod QR pe o carte de vizită, destinatarul poate scană codul și poate vedea informațiile, salvând aceste detalii cu câteva clicuri. Acest lucru permite partajarea simplă, convenabilă și instantanee a informațiilor.
Păstrarea listei actuale de e-mailuri a companiei dvs. este crucială. Fără măsuri proactive din partea dvs., lista de e-mailuri poate deveni învechită. Prin urmare, este vital să începeți?
Există diverse modalități practice și eficiente de a începe să vă extindeți lista de e-mailuri astăzi. Iată primele 10 moduri:
Navigare rapida
Coduri QR
Veți fi de acord că codurile QR sunt peste tot. Și, cu bună rațiune. În aceste zile, mai mulți agenți de marketing găsesc succesul folosind codurile QR pentru a-și mări listele de e-mailuri.
În special, acest lucru se realizează prin adăugarea de coduri QR unice la diverse materiale de marketing, cum ar fi:
brosuri digitale, materiale publicitare tipărite, fluturași, bannere și chitanțe. Aceste coduri QR încurajează oamenii să le scaneze cu smartphone-urile lor. Ulterior, utilizatorilor li se cere să introducă adresele de e-mail sau alte informații pe care agenții de marketing doresc să le colecteze.
Marketingul cu coduri QR este eficient în special atunci când mărcile oferă consumatorilor ceva în schimbul adresei lor de e-mail. Acest lucru poate include un cod de reducere unic sau o ofertă specială.