Coduri qr personalizate pentru eveniment 512x512 37716206

Răscolirea plăților cu cardul codurilor QR – qr-romania.ro

Știi că din 1,9 miliarde de site-uri web, aproximativ 600 de milioane au în plus un blog?

Multe dintre aceste bloguri înglobează cuvinte explicative, folosesc cele mai bune imagini, creează link-uri inversate etc. și totuși se confruntă cu provocarea de a genera un volum adecvat de trafic.

Dacă dorești să încerci ceva neobișnuit pentru a-ți crește traficul pe blog, ai ajuns în locul potrivit.

În acest articol de fond, ne propunem să discutăm despre cum poți stimula inițial traficul pe blog folosind coduri QR.

Dar înainte de a începe, să vedem repede ce sunt codurile QR.

  1. Atribuiți un cod QR fiecărei postări de blog și peste 77% dintre utilizatorii de internet citesc în mod regulat bloguri. Dacă le place vreuna dintre ele, nu ezită să o distribuie în cercurile lor.

Atunci când faci acest lucru, îi încurajezi pe alți oameni cu gânduri similare să facă clic pe link și să citească postarea de pe blog. În acest fel, îți poți crește traficul pe blog. Dar, copierea adresei URL și lipirea acesteia este plictisitoare pentru majoritatea utilizatorilor.

Așadar, ar trebui să le oferiți opțiuni ușoare de partajare. Una dintre ele este atribuirea unui cod QR URL fiecărei postări și pagini de blog.

Când utilizatorii doresc să partajeze o postare de pe blog, pot folosi acest cod QR și îl pot distribui. Oamenii pot scana ușor și rapid codul QR pentru a accesa postarea.

Extrem de ușor și modern!

Pe măsură ce codurile QR și-au consolidat poziția în marketing și comunicare, specialiștii în marketing ca și mine doresc să le plaseze pe orice – expres și pe site-uri web.

Coduri qr personalizate pentru eveniment 512x512 37716206

Cu toate acestea, una dintre limitările plasării acestora pe site-uri web și pe paginile de destinație ale campaniilor este „cum vor scana utilizatorii codurile QR pe același dispozitiv pe care navighează?”

Acesta nu mai este o problemă!

Această punere în scenă nu este limitată doar la codurile QR de pe site-uri web – este posibil să aveți un cod QR la un local, metropolitan sau aerodrom și doriți ca utilizatorii să facă clic pe o imagine și să o folosească mai târziu.

Aceasta este o modalitate excelentă de a cere recomandări, de a oferi un avantaj pentru următoarea comandă sau de a obține informații actualizate.

A obliga utilizatorii să folosească codurile QR pe un dispozitiv este un proces simplu în doi pași:

Solicitați utilizatorilor să facă o captură de ecran a paginii de destinație pentru a scana codul QR din imaginea din galeria smartphone-ului (sau Google Photos) Atât iOS, cât și Android dispun de o modalitate ușoară de a scana codurile QR dintr-o poză. Nu aveți nevoie de aplicații externe pentru a face acest lucru!

Scanați codul QR dintr-o poză pe dispozitivele iOS Apple a făcut mai multe progrese în ultimii doi ani pentru a integra scanarea tot mai eficientă a codurilor QR – funcția live și căutarea vizuală permit scanarea codurilor QR în fotografii, într-o manieră semnificativă.

Iată cum să o faci –

  • Deschideți imaginea/ecranul din galeria telefonului dvs.
  • Faceți clic pe detectarea textului live din colțul din dreapta jos
  • Faceți clic pe codul QR și urmați promptul acestuia

Scanați codul QR dintr-o poză pe dispozitivele Android Cu tehnologia Google de recunoaștere a imaginilor, scanarea codurilor QR dintr-o poză este foarte simplă. Această funcționalitate este integrată în Asistentul Google, Google Foto sau aplicația Google.

Iată cum să o faci –

  • Deschideți aplicația și comutați la Asistentul Google
  • Selectați imaginea din stocarea foto
  • Codul QR va fi scanat automat. Urmați promptul.