QR pentru melodie – qr-romania.ro

În timp ce codurile QR și-au consolidat poziția în marketing și informare, specialiștii în marketing ca mine doresc să le plaseze pe aproape tot – inclusiv pe site-uri web.

Cu toate acestea, una dintre limitările plasării acestora pe site-uri web și pe paginile de destinație ale campaniilor este „cum vor scana utilizatorii codurile QR pe același dispozitiv mobil pe care navighează?”

Aceasta nu mai este o restricție!

Această tehnică nu este limitată numai la codurile QR de pe site-uri web – este posibil să aveți un cod QR la un local, în oraș sau aeroport și doriți ca utilizatorii să facă o captură de ecran pe o viziune și să o folosească mai târziu.

Aceasta este o modalitate excelentă de a cere recomandări, de a câștiga un avantaj pentru următoarea comandă sau de a obține doar informații actualizate.

A încuraja utilizatorii să utilizeze codurile QR pe un dispozitiv mobil este o decizie simplă în doi pași:

Solicitați utilizatorilor să facă o captură de ecran a paginii de destinație pentru a scana codul QR din imaginea din galeria smartphone-ului (sau Google Photos) Atât iOS, cât și Android au deja o modalitate ușoară de a scana codurile QR dintr-o poză din bibliotecă. Nu aveți nevoie de aplicații externe pentru a face acest lucru!

Scanați codul QR dintr-o poză pe dispozitivele iOS Apple a făcut mai multe progrese în ultimii doi ani pentru a încorpora capacitatea tot mai mare de coduri QR – recunoaștere live și căutare vizuală pentru a scana codurile QR în fotografii, într-un pas semnificativ.

Iată cum să o faci –

  • Deschideți fotografia/ecranul din galeria telefonului dvs.
  • Faceți clic pe detectarea textului live din colțul din dreapta jos
  • Faceți clic pe codul QR și urmați indicațiile acestuia

Scanați codul QR dintr-o poză pe dispozitivele Android Cu tehnologia Google de recunoaștere a imaginilor, scanarea codurilor QR dintr-o poză este foarte simplă. Această facilitare este integrată în Asistentul Google, Google Foto sau aplicația Google.

Iată cum să o faci –

  • Deschideți pagina principală și comutați în mod explicit la Asistentul Google
  • Selectați fotografia din bibliotecă
  • Codul QR este scanat automat. Urmați instrucțiunile.

Menținerea actualizată a listei de e-mail a companiei dvs. este mai complicată decât vă puteți închipui. Fără măsuri proactive din partea dvs., o listă de e-mail va deveni învechită în timp. În plus, oamenii își schimbă adresele de e-mail, abandonează conturile și se dezabonează în mod activ de la comunicările prin e-mail.

Renunțând la creșterea listei de e-mailuri, veți minimaliza potențialul. Nu sunteți gata să începeți?

Există tot felul de modalități practice și eficiente de a începe să vă creșteți baza de date a e-mailurilor azi. Iată primele 10 moduri:

Navigare rapida

Coduri QR

Veți fi de acord când spunem că codurile QR sunt peste tot. Și pe bună dreptate. În aceste zile, mai mulți agenți de marketing găsesc succesul folosind codurile QR pentru a crește listele de e-mail.

Mai adevărat, acest lucru se realizează prin adăugarea de coduri QR unice la o gamă largă de materiale de marketing, cum ar fi:

pliante digitale, reclame tipărite, flyere, tatuaje și bannere, panouri publicitare și bonuri fiscale. Aceste coduri QR încurajează oamenii să le scaneze cu smartphone-urile lor. Ulterior, utilizatorilor li se solicita să introducă adresele de e-mail sau alte informații pe care agențiile de marketing doresc să le colecteze.

Marketingul cu coduri QR este eficient în special atunci când mărcile oferă consumatorilor diverse beneficii în schimbul adresei lor de e-mail. Acest lucru poate include un cod promoțional specific sau o ofertă specială.