Provocare generare coduri cu caracteristica specială – qr-romania.ro
Păstrarea actualizată a listei de e-mail a companiei dvs. este mai importantă decât vă puteți imagina. Fără măsuri proactive din partea dvs., lista de e-mailuri va deveni învechită treptat. Mai mult, oamenii își schimbă adresele de e-mail, renunță la conturi și se dezabonează ferm de la comunicările prin e-mail.
Prin sporirea listei de e-mailuri, vă puteți maximiza potențialul. Nu sunteți sigur de unde să începeți?
Există numeroase modalități practice și eficiente de a începe să vă extindeți lista de e-mailuri astăzi. Iată primele 10 modalități:
Coduri QR
Veți fi de acord când spunem că codurile QR sunt omniprezente. Și, de bun augur. În prezent, mai mulți agenți de marketing găsesc utilitatea folosind codurile QR pentru a extinde listele de e-mailuri.
Mai precis, acest lucru se realizează prin adăugarea de coduri QR unice la diverse materiale de marketing, cum ar fi:
invitații digitale, reclame tipărite, fluturași, tatuaje și bannere, panouri publicitare și chitanțe. Aceste coduri QR încurajează oamenii să le scaneze cu smartphone-urile lor. Ulterior, utilizatorilor li se solicită să introducă adresele de e-mail sau orice alte informații pe care agenții de marketing doresc să le colecteze.
Marketingul cu coduri QR are eficacitatea sa, în special atunci când mărcile oferă consumatorilor ceva în schimbul adresei lor de e-mail. Acest lucru poate include un cod promoțional special sau o reducere.