Member image

Provocare creare coduri pentru evenimente bancare – stand-up comedy – qr-romania.ro

Păstrarea actualizată a listei de corespondență a companiei dvs. este mai memorabilă decât vă puteți imagina. O listă de corespondență se demodează în timp fără acțiuni proactive din partea dvs. Oamenii își schimbă adresele de corespondență, își abandonă conturile și renunță definitiv la comunicările prin e-mail.

Maximizând potențialul de creștere a listei de corespondență, veți putea obține rezultate mai bune. Nu sunteți sigur de unde să începeți?

Există diverse și eficiente modalități practice de a începe să vă extindeți lista de adrese de corespondență astăzi. Iată primele 10 modalități:

Navigare rapida

Coduri de scanare QR

Sunteți de acord că codurile de scanare QR sunt omniprezente. Și cu siguranță sunt. În prezent, mai mulți profesioniști în marketing găsesc util să folosească codurile QR pentru a-și mări listele de corespondență.

Mai precis, aceasta se realizează prin adăugarea de coduri QR unice pe o varietate largă de materiale de marketing, cum ar fi:

documente digitale, materiale publicitare tipărite, pliante, autocolante și bannere, afișe publicitare și bonuri fiscale. Aceste coduri QR încurajează oamenii să le scaneze cu smartphone-urile lor. Ulterior, utilizatorilor li se solicită să introducă adrese de e-mail sau alte informații pe care profesioniștii în marketing doresc să le colecteze.

Member image

Utilizarea codurilor QR în marketing este eficientă în special atunci când mărcile oferă consumatorilor ceva în schimbul adresei de e-mail. Aceasta poate include un cupon special sau o reducere.

Știați că din 1,9 miliarde de site-uri web, peste 600 de milioane dintre ele au un blog?

Multe dintre aceste bloguri folosesc cuvinte cheie, utilizează cele mai bune imagini, creează backlink-uri etc. și totuși se luptă să genereze traficul dorit.

Dacă doriți să încercați ceva neobișnuit pentru a-ți crește traficul pe blog, ați ajuns în locul potrivit.

În acest paragraf, vom discuta despre modul în care puteți stimula fluxul de vizitatori pe blog folosind coduri QR.

Înainte de a înțelege cum funcționează codurile QR, să vedem mai întâi ce sunt acestea.

  1. Atribuiți un cod QR fiecărei postări de blog și 77% dintre utilizatorii de internet citesc în mod regulat bloguri. Dacă le place un anumit articol, nu ezită să-l împărtășească cu alții.

Facând acest lucru, îi încurajați pe alți oameni cu aceleași interese să facă clic pe link și să citească postarea de pe blog. În acest fel, vă puteți crește traficul pe blog. Dar, copierea adresei URL și lipirea acesteia este obositoare pentru majoritatea utilizatorilor.

Prin urmare, ar trebui să le oferiți opțiuni simple de partajare. Una dintre acestea este atribuirea unui cod QR URL fiecărei postări de pe blog.

Când utilizatorii doresc să partajeze o postare de pe blog, pot folosi acest cod QR pentru a o distribui. Oamenii pot scana direct codul QR pentru a citi postarea.

Extrem de ușor și convenabil!

Odată cu consolidarea poziției codurilor QR în marketing și publicitate, specialiștii în marketing ca și dumneavoastră doresc să le includă peste tot – clar și pe site-urile web.

Cu toate acestea, una dintre limitările plasării codurilor QR pe site-uri web și paginile de destinație este

Unul dintre avantajele campaniilor este „cum vor utiliza utilizatorii codurile QR pe aceeași platformă ca și cea pe care navighează?”

Acestea nu mai sunt doar reduceri!

Această formă de expresie artistică nu este limitată doar la codurile QR de pe site-urile web – este probabil să aveți un cod QR la un local, magazin sau aeroport și doriți ca utilizatorii să folosească o reprezentare și să o folosească mai târziu.

Este o modalitate excelentă de a solicita recomandări, de a oferi un stimulent pentru următoarea comandă sau de a obține direct informații actualizate.

Determinarea utilizatorilor să utilizeze codurile QR pe aceeași platformă este o decizie simplă în doi pași:

Solicitați utilizatorilor să facă o captură de ecran a paginii de destinație pentru a scana codul QR din imaginea din galeria smartphone-ului (sau Google Photos). Atât iOS, cât și Android au integrat o modalitate ușoară de a scana codurile QR dintr-o poză din stocare. Nu este nevoie de aplicații externe pentru a face acest lucru!

Scanează codul QR dintr-o poză pe dispozitivele iOS. Apple a făcut progrese semnificative în ultimii doi ani pentru a integra mai multe funcții legate de codurile QR – recunoașterea live și căutarea vizuală în orice fotografie ce conține coduri QR.

Iată cum să o faci –

  • Deschideți imaginea/ecranul din galeria telefonului dvs.
  • Faceți clic pe detectarea textului live din colțul din dreapta jos
  • Faceți clic pe codul QR și urmați promptul împotriva acestuia

Scanează codul QR dintr-o poză pe dispozitivele Android. Cu tehnologia Google de recunoaștere a imaginilor, scanarea codurilor QR dintr-o poză este foarte simplă. Această capacitate este integrată în Asistentul Google, Google Foto sau aplicația Google.

Iată cum să o faci –

  • Deschideți aplicația și comutați la Asistentul Google
  • Selectați imaginea din stocare
  • Codul QR este scanat automat. Urmați promptul.