Încercare coduri călătorii cu biciclete de drumeții – qr-romania.ro
Un confirmare de explorare – digitală sau fizică – cu un cod QR se referă pur și simplu la un tur cu informații de referință oricare are înglobat un QR. La scanare, codul QR redirecționează utilizatorii către detaliile unei persoane, inclusiv nume, număr de telefon, adresă, e-mail, site web, cont de rețele sociale sau o pagină de destinație/campanie personalizată.
Sunt 2 metode de a aplica un cod QR pe cărți de vizită:
Generați un cod QR pentru informațiile dvs. de referință și încorporați-l pe o confirmare de explorare sau Distribuiți direct codul QR prin e-mailuri, rețele sociale, reclame OOH, fluturași etc.
Un confirmare de explorare cu un cod QR este cu ușurință cea mai convenabilă metodă de a partaja informațiile personale sau de referință ale companiei. Tot ce trebuie să facă utilizatorii este să scaneze codul QR, să vadă detaliile de referință și să le salveze pe smartphone-urile lor în câteva minute.
De ce sunt necesare codurile QR de pe cărți de vizită?
Pentru partajarea convenabilă și ușoară a informațiilor În mod tradițional, profesioniștii își împărtășeau cărțile de vizită fizice cu clienții pentru a urmări și a rămâne conectați. Acest lucru însemna că receptorul ar trebui să introducă fizic și să salveze detaliile de referință pe dispozitivele lor mobile, ceea ce probabil ar fi o măsură și probabil neconfortabilă.
Dar cu un cod QR pe o confirmare de explorare, destinatarul poate scana pur și simplu codul, vizualiza informațiile și salva aceste detalii cu câteva clicuri. Acest lucru oferă partajarea simplă, convenabilă și instantanee a informațiilor.
Menținerea actualizată a listei de e-mail a companiei dvs. este mai importantă decât vă puteți imagina. Fără măsuri proactive din partea dvs., o listă de e-mailuri va deveni învechită în timp. În cele din urmă, oamenii își schimbă adresele de e-mail, abandonează conturile și se dezabonează în mod periodic de la comunicările prin e-mail.
Renunțând la creșterea listei de e-mailuri, puteți maximiza potențialul. Nu sunteți sigur de unde să începeți?
Există tot felul de modalități practice și eficiente de a începe să vă creșteți listă de e-mail astăzi. Iată primele 10 moduri:
Navigare rapida
Coduri QR
Veți fi de acord când spunem că codurile QR sunt pretutindeni. Și, pe bună dreptate. În zilele acestea, mai mulți agenți de marketing găsesc audiența folosind codurile QR pentru a crește listele de e-mail.
Mai bine, acest lucru se realizează prin adăugarea de coduri QR unice la o gamă largă de materiale de marketing, cum ar fi:
buletine informative digitale, reclame tipărite, fluturași, tatuaje și bannere, panouri publicitare și bonuri. Aceste coduri QR încurajează oamenii să le scaneze cu smartphone-urile lor. Ulterior, utilizatorilor li se solicita să introducă adresele de e-mail sau alte informații pe care agențiile de marketing doresc să le colecteze.
Marketingul cu coduri QR este eficace în special atunci când mărcile oferă consumatorilor ceva în schimbul adresei lor de e-mail. Asta poate include un cod de reducere special sau o ofertă specială.
În zilele noastre, codurile QR sunt încă folosite pentru a urmări produse și informații despre produse printr-un lanț de aprovizionare, dar sunt folosite și pentru multe alte scopuri. Probabil ați văzut un cod QR pentru a vizualiza un meniu, a conecta un Wi-Fi gratuit sau pentru a adăuga prieteni la un cont, pentru a vă îmbarca la bordul unui avion, pentru a descărca o aplicație, pentrua scana și a efectua plăți, pentru a accesa conexiunea Wi-Fi și pentru a vă autentifica detaliile de conectare. Mijloacele cu codurile QR sunt cu adevărat nelimitate.
Denso Wave a introdus și câteva îmbunătățiri semnificative în designul codului. Acum, codurile QR pot fi echipate cu protecție a mărcii, măsuri împotriva falsificării și posibilități de urmărire, toate aceste caracteristici fiind concepute pentru a îmbunătăți experiența codurilor QR, pe măsură ce devin din ce în ce mai comune în toate industriile.
Ce include un cod QR?
Din punct de vedere vizual, un cod QR arată ca un puzzle de cuvinte încrucișate turtite, dar designul său este esențial pentru funcționarea acestuia. Iată câteva dintre cele mai importante elemente ale constructiei sale.
- Marker de detectare a poziției: pătratele proeminente situate în trei colțuri ale fiecărui cod facilitează recunoașterea și ajută la citirea rapidă a codului QR.
- Marker de aliniere: Acestea ajută la corectarea codurilor plasate pe suprafețe curbe. Sunt mai mici decât markerul de detectare a poziției, dar devin mai eficiente cu cât un cod QR conține mai multe informații.
- Model de sincronizare: modulele alternative alb-negru configurează grila de date și ajută scanerul să calculeze corectitudinea fluxului de date.
- Informații pentru traducere: această secțiune determină care dintre cele 40 de versiuni diferite de cod QR este utilizată, cele mai comune versiuni fiind de la 1 la 7.
- Informații de dimensiune: acest sistem conține informații despre modelul masca datelor și toleranța la erori a codului, facilitând procesul de scanare.
- Blocuri de corecție a datelor și a erorilor: funcția de corecție a erorilor împarte un spațiu al cărui rol este acela de a conține toate datele dintr-un cod QR. Mecanismul acestor blocuri de corecție este esențial pentru a permite citirea a până la 30% dintr-un cod afectat de deteriorări.
- Zonă liniștită: acest spațiu alb este probabil văzut ca marginea unui cod QR și ajută la îmbunătățirea clarității pentru scanare și la evidențierea structurii. Determină ce este și ce nu face parte din cod.