Gloanțe coduri săli de fitness pentru bărbați – qr-romania.ro

Aveați habad ce din 1,9 miliarde site-uri web, peste 600 de milioane conțin un blog?

Multe bloguri integrează cuvinte elucidator, folosesc cele mai bune imagini, pun backlink-uri etc. și totuși se zbat pentru a produce cantitatea invidioasă de trafic.

Dacă doriți să experimentați vreo metodă pentru a vă amplifica traficul pe blog, ați nimerit în locul potrivit.

În acest fragment, vom discuta despre cum puteți atrage mai mult trafic pe blog folosind coduri QR.

Dar înainte de a porni, să vedem în grabă ce reprezintă codurile QR.

  1. Atribuiți un cod QR fiecărei postări de blog și aproape 77% dintre utilizatorii de internet citesc în mod activ bloguri. Dacă le place vreuna dintre ele, nu ezită să o distribuie în cercurile lor.

Atunci când fac acest lucru, îi încurajeză pe alții cu interese similare să facă clic pe link și să citească postarea de pe blog. Astfel, vă puteți crește traficul pe blog. Dar, copierea adresei URL și lipirea acesteia este plictisitoare pentru majoritatea utilizatorilor.

Prin urmare, ar fi oportun să le oferiți opțiuni ușoare de partajare. Una dintre ele este asignarea unui cod QR URL fiecărei postări și pagini de blog.

Când utilizatorii doresc să partajeze o postare de pe blog, pot folosi acest cod QR și îl pot distribui. Oamenii pot scana pur și simplu codul QR pentru a accesa postarea.

Extrem de ușor și eficient!

Pe măsură ce codurile QR și-au consolidat poziția în marketing și publicitate, specialiștii în marketing ca și mine doresc să le integreze peste tot – pe site-uri web și în campaniile de marketing.

Cu toate acestea, una dintre limitele plasării acestora pe site-uri web și pe paginile de destinație ale campaniilor este „cum vor scana utilizatorii codurile QR pe același dispozitiv pe care navighează?”

Acest lucru nu mai este o problemă!

Această abordare nu este restricționată exclusiv la codurile QR de pe site-uri web – este posibil să aveți un cod QR la un restaurant, tren, metrou sau aeroport și doriți ca utilizatorii să facă clic pe o imagine de setare și să o folosească ulterior.

Acesta este un mod excelent de a cere recomandări, de a oferi un avantaj pentru următoarea comandă sau de a obține informații actualizate.

A încuraja utilizatorii să folosească codurile QR pe un dispozitiv mobil este un proces simplu în doi pași:

Solicitați utilizatorilor să facă o captură de ecran a paginii de destinație pentru a scana codul QR din imaginea din galeria smartphone-ului (sau Google Photos) Atât iOS, cât și Android au deja o metodă simplă de a scana codurile QR dintr-o poză din telefon. Nu aveți nevoie de aplicații externe pentru a face acest lucru!

Scanați codul QR dintr-o poză pe dispozitivele iOS Apple a făcut progrese considerabile în ultimii doi ani pentru a incorpora tot mai mult codurile QR – cuvântul live și căutarea vizuală permit să scanați codurile QR în fotografii, într-un mod semnificativ.

Iată cum să o faci –

  • Deschideți imaginea/ecranul din galeria telefonului dvs.
  • Faceți clic pe detectarea textului live din colțul din dreapta jos
  • Faceți clic pe codul QR și urmați instrucțiunile acestuia

Scanați codul QR dintr-o poză pe dispozitivele Android Cu tehnologia Google de recunoaștere a imaginilor, scanarea codurilor QR dintr-o poză este extrem de simplă. Această opțiune este integrată în Asistentul Google, Google Foto sau aplicația Google.

Iată cum să o faci –

  • Deschideți aplicația și comutați la Asistentul Google
  • Selectați imaginea din galerie
  • Codul QR este scanat automat. Urmați instrucțiunile.