Generare coduri QR pentru social media – qr-romania.ro
Păstrarea actualei evidențe de e-mail a companiei dvs. este mai solemnă decât vă puteți imagina. Fără acțiuni proactive din partea dvs., o listă de corespondență electronică va deveni învechită în curând. În cele din urmă, oamenii își schimbă adresele de e-mail, renunță la conturi și se dezabonează categoric de la corespondența electronică.
Renunțând la extinderea listei de corespondență electronică, vă puteți maximiza potențialul. Nu sunteți sigur dacă să începeți?
Există diverse modalități practice și eficiente de a începe să vă extindeți lista de corespondență electronică astăzi. Iată primele 10 modalități:
Navigare rapida
Schelete QR
Merită să subliniem faptul că scheletele QR sunt peste tot. Și, cu o bună rațiune. În prezent, mai mulți agenți de marketing găsesc succesul prin utilizarea scheletelor QR pentru a extinde listele de corespondență electronică.
Mai precis, acest lucru se realizează prin integrarea scheletelor QR unice într-o varietate largă de materiale de marketing, cum ar fi:
carduri de vizită digitale, reclame tipărite, pliante, tatuaje și bannere, panouri publicitare și chitanțe. Aceste schelete QR încurajează oamenii să le scaneze cu telefoanele lor inteligente. Ulterior, utilizatorilor li se solicită să introducă adresele de e-mail sau orice alte informații pe care agenții de marketing doresc să le colecteze.
Marketingul cu schelete QR este eficient în special atunci când mărcile oferă consumatorilor ceva în schimbul adresei lor de e-mail. Acest lucru poate include un cod promoțional special sau o reducere.
Pe măsură ce scheletele QR își consolidează poziția în marketing și publicitate, specialiștii în marketing, ca și mine, doresc să le plaseze pe oriunde – inclusiv pe site-urile web.
Cu toate acestea, una dintre limitele plasării acestora pe site-uri web și pe paginile de destinație ale campaniilor este „cum vor putea utilizatorii să scanare scheletele QR pe același dispozitiv mobil pe care navighează?”
Acest lucru nu mai reprezintă o limitare!
Această abordare nu se limitează doar la scheletele QR de pe site-uri web – este posibil să aveți un schelet QR la un restaurant, metrou sau aeroport și doriți ca utilizatorii să-l scanare pe o altă aplicație și să-l folosească ulterior.
Acesta este un mod excelent de a solicita recomandări, de a aplica un cupon pentru următoarea comandă sau de a obține informații actualizate.
A încuraja utilizatorii să folosească scheletele QR pe un dispozitiv mobil este un proces simplu în doi pași:
Solicitați utilizatorilor să captureze o captură de ecran a paginii de destinație pentru a scana ulterior scheletul QR din imaginea din galeria smartphone-ului (sau Google Photos). Atât iOS, cât și Android au deja o metodă simplă de a scana scheletele QR dintr-o imagine din galerie. Nu aveți nevoie de aplicații externe pentru a face acest lucru!
Scanarea scheletului QR dintr-o imagine pe dispozitivele iOS Apple au făcut mai multe progrese în ultimii doi ani pentru a integra tot mai multe funcționalități pentru scanarea scheletelor QR – activare live și căutare vizuală, oricine scanează scheletele QR în fotografii, într-un mod semnificativ.
Iată cum să o faci –
- Deschideți imaginea/evidența de ecran din galeria telefonului dvs.
- Faceți clic pe detectarea textului live din colțul din dreapta jos
- Faceți clic pe scheletul QR și urmați indicațiile acestuia
Scanarea scheletului QR dintr-o imagine pe dispozitivele Android Cu tehnologia de recunoaștere a imaginilor de la Google, scanarea scheletelor QR dintr-o imagine este extrem de simplă. Această capacitate este integrată în Asistentul Google, Google Foto sau aplicația Google.
Iată cum să o faci –
- Deschideți camera și comutați la Google Lens
- Selectați imaginea din galerie
- Scheletul QR este scanat automat. Urmați indicațiile.