Footer logo

Generare coduri evenimente de artă urbană și cultură alternativă contemporană modernă – qr-romania.ro

O carte de vizită – digitală sau fizică – cu un cod QR se referă pur și simplu la un card cu informații de contact care are încorporat un QR. La scanare, codul QR redirecționează utilizatorii către detaliile unei persoane, inclusiv nume, număr de telefon, adresă, e-mail, site web, mâner de rețele sociale sau o pagină de destinație/campanie personalizată.

Există 2 moduri de a utiliza un cod QR pe cărți de vizită:

Creați un cod QR pentru informațiile dvs. de contact și încorporați-l pe o carte de vizită sau Distribuiți direct codul QR prin e-mailuri, rețele sociale, reclame OOH, fluturași etc.
O carte de vizită cu un cod QR este cu ușurință cea mai convenabilă modalitate de a partaja informațiile personale sau de contact ale companiei. Tot ce trebuie să facă utilizatorii este să scaneze codul QR, să vadă detaliile de contact și să le salveze pe smartphone-urile lor în câteva minute.
De ce sunt necesare codurile QR de pe cărțile de vizită?
Pentru partajarea convenabilă și ușoară a informațiilor În mod tradițional, profesioniștii își împărtășeau cărțile de vizită fizice cu clienții pentru a urmări și a rămâne conectați. Acest lucru însemna că receptorul ar trebui să introducă manual și să salveze detaliile de contact pe dispozitivele sale mobile, ceea ce poate consuma timp și poate fi incomod.

Dar cu un cod QR pe o carte de vizită, destinatarul poate scana pur și simplu codul, vizualiza informațiile și salva aceste detalii cu câteva clicuri. Acest lucru permite partajarea simplă, convenabilă și instantanee a informațiilor.

Știați că din 1,9 miliarde de site-uri web, peste 600 de milioane dintre ele au un blog?

Multe dintre aceste bloguri încorporează cuvinte cheie, folosesc cele mai bune imagini, creează backlink-uri etc. și totuși se luptă să genereze volumul dorit de trafic.

Dacă doriți să încercați ceva unic pentru a vă crește traficul pe blog, ați ajuns în locul potrivit.

În acest articol, vom discuta despre cum puteți genera mai mult trafic pe blog folosind coduri QR.

Dar înainte de a începe, să vedem rapid ce sunt codurile QR.

  1. Atribuiți un cod QR fiecărei postări de blog și categorie 77% dintre utilizatorii de internet citesc în mod regulat bloguri. Dacă le place vreunul dintre ei, nu ezită să îl distribuie în cercurile lor.

Când fac acest lucru, îi încurajează pe alți oameni cu gânduri similare să facă clic pe link și să citească postarea de pe blog. În acest fel, îți poți crește traficul pe blog. Dar, copierea adresei URL și lipirea acesteia este plictisitoare pentru majoritatea utilizatorilor.

Deci, ar trebui să le oferiți opțiuni ușoare de partajare. Una dintre ele este atribuirea unui cod QR URL fiecărei postări și categorie de blog.

Footer logo

Când utilizatorii doresc să partajeze o postare pe blog, pot folosi acest cod QR și îl pot distribui. Oamenii pot scana pur și simplu codul QR pentru a vă citi postarea.

Incredibil de ușor și modern!

Menținerea actuală a listei de e-mail a companiei dvs. este mai important decât vă puteți da seama. Fără măsuri proactive din partea dvs., o listă de e-mail va deveni învechită în timp. La urma urmei, oamenii își schimbă adresele de e-mail, abandonează conturile și se dezabonează în mod regulat de la comunicările prin e-mail.

Renunțând la creșterea listei de e-mailuri, îi puteți maximiza potențialul. Nu sunteți sigur de unde să începeți?

Există tot felul de modalități practice și eficiente de a începe să vă creșteți lista de e-mail astăzi. Iată primele 10 moduri:

Navigare rapida

Coduri QR

Veți fi de acord când spunem că codurile QR sunt peste tot. Și, pe bună dreptate. În aceste zile, mai mulți agenți de marketing găsesc succes folosind codurile QR pentru a crește listele de e-mail.

Mai exact, acest lucru se realizează prin adăugarea de coduri QR unice la o gamă largă de materiale de marketing, cum ar fi:

carti de vizita digitale, reclame tipărite, fluturași, semne și bannere, panouri publicitare și chitanțe. Aceste coduri QR încurajează oamenii să le scaneze cu smartphone-urile lor. De acolo, utilizatorilor li se solicită să introducă adresele de e-mail sau orice alte informații pe care agenții de marketing doresc să le colecteze.

Marketingul cu coduri QR este eficient în special atunci când mărcile oferă consumatorilor ceva în schimbul adresei lor de e-mail. Acesta poate include un cod cupon special sau o reducere.