Service image

Generare coduri călătorii cu motocicleta de turism – qr-romania.ro

O carte de vizită – digitală sau fizică – cu un cod QR se referă pur și simplu la un card cu informații de contact care are încorporat un QR. La scanare, codul QR redirecționează utilizatorii către detaliile unei persoane, inclusiv nume, număr de telefon, adresă, e-mail, site web, mâner de rețele sociale sau o pagină de destinație/campanie personalizată.

Există 2 moduri de a utiliza un cod QR pe cărți de vizită:

Creați un cod QR pentru informațiile dvs. de contact și încorporați-l pe o carte de vizită sau Distribuiți direct codul QR prin e-mailuri, rețele sociale, reclame OOH, fluturași etc.
O carte de vizită cu un cod QR este cu ușurință cea mai convenabilă modalitate de a partaja informațiile personale sau de contact ale companiei. Tot ce trebuie să facă utilizatorii este să scaneze codul QR, să vadă detaliile de contact și să le salveze pe smartphone-urile lor în câteva minute.
De ce sunt necesare codurile QR de pe cărțile de vizită?
Pentru partajarea convenabilă și ușoară a informațiilor În mod tradițional, profesioniștii își împărtășeau cărțile de vizită fizice cu clienții pentru a urmări și a rămâne conectați. Acest lucru însemna că receptorul ar trebui să introducă manual și să salveze detaliile de contact pe dispozitivele sale mobile, ceea ce poate consuma timp și poate fi incomod.

Dar cu un cod QR pe o carte de vizită, destinatarul poate scana pur și simplu codul, vizualiza informațiile și salva aceste detalii cu câteva clicuri. Acest lucru permite partajarea simplă, convenabilă și instantanee a informațiilor.

Menținerea actuală a listei de e-mail a companiei dvs. este mai important decât vă puteți da seama. Fără măsuri proactive din partea dvs., o listă de e-mail va deveni învechită în timp. La urma urmei, oamenii își schimbă adresele de e-mail, abandonează conturile și se dezabonează în mod regulat de la comunicările prin e-mail.

Renunțând la creșterea listei de e-mailuri, îi puteți maximiza potențialul. Nu sunteți sigur de unde să începeți?

Service image

Există tot felul de modalități practice și eficiente de a începe să vă creșteți lista de e-mail astăzi. Iată primele 10 moduri:

Coduri QR

Veți fi de acord când spunem că codurile QR sunt peste tot. Și, pe bună dreptate. În aceste zile, mai mulți agenți de marketing găsesc succes folosind codurile QR pentru a crește listele de e-mail.

Mai exact, acest lucru se realizează prin adăugarea de coduri QR unice la o gamă largă de materiale de marketing, cum ar fi:

carti de vizita digitale, reclame tipărite, fluturași, semne și bannere, panouri publicitare și chitanțe. Aceste coduri QR încurajează oamenii să le scaneze cu smartphone-urile lor. De acolo, utilizatorilor li se solicită să introducă adresele de e-mail sau orice alte informații pe care agenții de marketing doresc să le colecteze.

Marketingul cu coduri QR este eficient în special atunci când mărcile oferă consumatorilor ceva în schimbul adresei lor de e-mail. Acesta poate include un cod cupon special sau o reducere.

În zilele noastre, codurile QR sunt încă folosite pentru a urmări produse și informații despre produse printr-un lanț de aprovizionare, dar sunt folosite și pentru mult mai mult. Probabil ați folosit un cod QR pentru a vizualiza un meniu, a conecta un profil social sau pentru a adăuga prieteni la un cont, pentru a vă îmbarca la bord, pentru a descărca o aplicație, pentru a trimite și a primi plăți, pentru a accesa Wi-Fi și pentru a vă autentifica detaliile de conectare. Posibilitățile cu codurile QR sunt cu adevărat nesfârșite.

Denso Wave a adus și câteva îmbunătățiri semnificative designului codului. Acum, codurile QR pot veni cu protecție a mărcii, măsuri anti-falsificare și trasabilitate, toate caracteristicile menite să îmbunătățească experiența codurilor QR, pe măsură ce devin din ce în ce mai comune în toate industriile.

Ce formează un cod QR?

Din punct de vedere vizual, un cod QR arată ca un puzzle de cuvinte încrucișate răsucite, dar designul său este crucial pentru funcționarea sa. Iată câteva dintre cele mai importante elemente ale sale.

  • Marcatoare de detectare a poziției: pătratele proeminente situate în trei colțuri ale fiecărui cod oferă o recunoaștere mai ușoară și ajută la citirea codului QR la viteză mare.
  • Marcatoare de aliniere: Acestea ajută la îndreptarea codurilor plasate pe suprafețele curbe. Este mai mic decât un marker de detectare a poziției, dar va deveni mai mare cu cât un cod QR deține mai multe informații.
  • Model de sincronizare: modulele alternative alb-negru configurează grila de date și ajută scanerul să calculeze cât de mare este matricea de date.
  • Informații despre versiune: aceasta determină care dintre cele 40 de versiuni diferite de cod QR este utilizată, cele mai comune versiuni fiind de la 1 la 7.
  • Informații de format: acest model conține informații despre modelul măștii de date și toleranța la erori a codului, facilitând scanarea.
  • Taste de corectare a datelor și a erorilor: funcția de corectare a erorilor împarte un spațiu structural în care sunt conținute toate datele dintr-un cod QR. Mecanismul acestui bloc de corecție este esențial pentru a permite citirea a până la 30% dintr-un cod dacă este deteriorat.
  • Zonă liniștită: acest spațiu alb poate fi văzut ca marginea unui cod QR pentru a ajuta la îmbunătățirea înțelegerii pentru scanare și pentru a oferi structură. Determină ce este și ce nu face parte din cod.