Portfolio image

Explorare interactivă – qr-romania.ro

În momentele actuale, codurile QR încă sunt utilizate pentru a urmări produse și informații referitoare la acestea printr-un lănțișor de aprovizionare, însă sunt folosite și în multe alte contexte. Poate ați utilizat un cod QR pentru a vizualiza un meniu, pentru a conecta o persoană socială sau pentru a adăuga prieteni la un cont, pentru a vă îmbărcat la bordul unui avion, pentru a descărca o aplicație, pentru a face plăți și a accesa Wi-Fi, dar și pentru a vă autentifica detaliile de conexiune. Posibilitățile oferite de codurile QR sunt cu adevărat nelimitate.

Denso Wave a introdus și câteva îmbunătățiri semnificative ale designului codului. În prezent, codurile QR pot beneficia de protejare a mărcii, metode anti-falsificare și trasabilitate, toate fiind caracteristici menite să îmbunătățească experiența codurilor QR, pe măsură ce acestea devin din ce în ce mai comune în toate domeniile.

Care sunt elementele unui cod QR?

Din punct de vedere vizual, un cod QR poate părea ca un puzzle de cuvinte încrucișate răsucite, dar designul său este crucial pentru funcționarea sa. Iată câteva dintre cele mai importante componente ale acestuia.

  • Marcaje de detectare a poziției: pătratele proeminente plasate în trei colțuri ale fiecărui cod facilitează recunoașterea și contribuie la citirea rapidă a codului QR.
  • Marcaje de aliniere: Acestea ajută la corectarea codurilor plasate pe suprafețe curbe. Sunt mai mici decât marcajele de detectare a poziției, dar devin mai importante cu cât un cod QR conține mai multe informații.
  • Model de sincronizare: modulele alternative alb-negru configurează rețeaua de date și asistă scanerul să evalueze gradul de distorsiune al zonei de date.
  • Informații pentru corecție: acestea determină care dintre cele 40 de versiuni diferite de cod QR este utilizată, cele mai comune versiuni fiind cuprinse între 1 și 7.
  • Informații de format: această secțiune conține detalii privind modelul și nivelul de toleranță la erori al codului, facilitând procesul de scanare.
  • Regiuni de corecție a datelor și a erorilor: funcția de corecție a erorilor împarte un spațiu organizat în care sunt incluse toate datele dintr-un cod QR. Mecanismul acestei zone de corecție este esențial pentru a facilita citirea a până la 30% dintr-un cod în caz de deteriorare.
  • Zonă liniștită: această zonă albă este situată în jurul marginilor unui cod QR pentru a facilita procesul de scanare și pentru a asigura coerența structurii. Stabilește ce face parte din cod și ce nu.

Mentenanța listei de e-mail actualizată a companiei dvs. este mai importantă decât vă puteți imagina. Fără acțiuni proactive din partea dvs., o listă de e-mailuri va deveni învechită în timp. Prin urmare, este esențial să vă mențineți listele de e-mailuri actualizate. În cele din urmă, oamenii își schimbă adresele de e-mail, renunță la conturi și se dezabonează periodic de la comunicările prin e-mail.

Pentru a spori creșterea listei de e-mailuri, este important să vă maximizați potențialul. Nu știți cum să începeți?

Există numeroase modalități practice și eficiente de a începe să vă extindeți baza de date a e-mailurilor astăzi. Iată primele 10 modalități:

Coduri QR

Veți fi de acord când spunem că codurile QR sunt peste tot. Și, cu bună rațiune. În prezent, mai mulți agenți de marketing găsesc succesul folosind codurile QR pentru a-și extinde listele de e-mailuri.

Mai exact, aceasta se realizează prin adăugarea de coduri QR unice la o gamă largă de materiale de marketing, cum ar fi:

Portfolio image

newslettere digitale, reclame tipărite, pliante, autocolante și bannere, panouri publicitare și bonuri. Aceste coduri QR încurajează persoanele să le scaneze cu smartphone-urile lor. Ulterior, utilizatorilor li se solicită să introducă adresele de e-mail sau alte informații pe care agenții de marketing doresc să le colecteze.

Marketingul cu coduri QR este eficient în special atunci când mărcile oferă consumatorilor ceva în schimbul adresei lor de e-mail. Aceasta poate include un discount special sau un cadou.