Explorare coduri pentru orientări de asamblare – qr-romania.ro
O vizită – fie digitală fie fizică – cu un cod QR se referă pur și simplu la un grup de informații de contact încorporate într-un QR. La scanare, codul QR redirecționează utilizatorii către detaliile unei persoane, incluzând nume, număr de telefon, adresă, e-mail, site web, mânere de rețele sociale sau o pagină de destinație/campanie personalizată.
Există 2 metode de a utiliza un cod QR pe cărți de vizită:
Creează un cod QR pentru datele tale de contact și îl integrează într-o cartea de vizită sau Distribuie direct codul QR prin e-mail, rețele sociale, reclame OOH, flyere etc.
O vizită cu un cod QR este cu ușurință cea mai convenabilă modalitate de a partaja informațiile personale sau de contact ale companiei. Tot ce trebuie să facă utilizatorii este să scaneze codul QR, să vizualizeze detaliile de contact și să le stocheze pe smartphone-urile lor în câteva minute.
De ce sunt necesare codurile QR pe cărțile de vizită?
Pentru partajarea convenabilă și ușoară a informațiilor. În mod tradițional, profesioniștii își dădeau cărțile de vizită fizice clienților pentru a le urmări și a rămâne conectați. Această metodă însemna că receptorul ar trebui să introducă fizic și să salveze detaliile de contact pe dispozitivele lor mobile, ceea ce s-ar putea să fie incomod și poate fi neplăcut.
Dar cu un cod QR pe o cartea de vizită, destinatarul pur și simplu poate scana codul, vizualiza informațiile și salva aceste detalii cu câteva clicuri. Acesta este o unealtă care facilitează partajarea simplă, convenabilă și instantanee a informațiilor.
Pe măsură ce codurile QR și-au consolidat poziția în marketing și informație, specialiștii în marketing, ca și mine, doresc să le încorporeze pe fiecare – inclusiv și pe site-uri web.
Cu toate acestea, una dintre limitările plasării acestora pe site-uri web și pe paginile de destinație ale campaniilor este „cum vor scana utilizatorii codurile QR pe același dispozitiv în timp ce navighează?”
Aceasta nu mai este o limitare!
Arta regizorală nu este redusă doar la codurile QR de pe site-uri web – este posibil să aveți un cod QR la un restaurant, metrou sau aeroport și să doriți ca utilizatorii să îl scaneze și să îl folosească mai târziu.
Aceasta este o modalitate excelentă de a primi recomandări, de a obține un avantaj pentru următoarea comandă sau de a accesa informații actualizate.
A încuraja utilizatorii să folosească codurile QR pe un dispozitiv în timp ce navighează este un proces simplu în doi pași:
Solicitați utilizatorilor să facă o captură de ecran a paginii de destinație Scanați codul QR din imaginea din galeria smartphone-ului (sau Google Photos) Atât iOS, cât și Android au acum o modalitate simplă de a scana codurile QR dintr-o fotografie. Nu aveți nevoie de aplicații externe pentru a realiza acest lucru!
Scanați codul QR dintr-o imagine pe dispozitivele iOS Apple a făcut progrese în ultimii doi ani pentru a integra recunoașterea tot mai avansată a codurilor QR – identificare live și căutare vizuală, oricare scanează codurile QR în fotografii, într-un mod semnificativ.
Iată cum să procedați –
- Deschideți imaginea/captura de ecran din galeria telefonului dvs.
- Faceți clic pe detectarea textului live din colțul din dreapta jos
- Faceți clic pe codul QR și urmați indicațiile acestuia
Scanați codul QR dintr-o imagine pe dispozitivele Android Cu tehnologia Google de recunoaștere a imaginilor, scanarea codurilor QR dintr-o fotografie este extrem de simplă. Această funcționalitate este integrată în Asistentul Google, Google Foto sau aplicația Google.
Iată cum să procedați –
- Deschideți camera și comutați la Asistent Google
- Selectați imaginea din galerie
- Codul QR este scanat automat. Urmați indicațiile.