Qr code generator platform with options 512x512 68951356

Explorare coduri pentru broșuri turistice – qr-romania.ro

În timp ce codurile QR și-au consolidat poziția în domeniul marketingului și știrilor, specialiștii în marketing ca mine doresc să le plaseze întocmai pe diverse verigi – atât pe site-uri web, cât și în materiale tipărite.

Cu toate acestea, una dintre limitările plasării acestora pe site-uri web și pe paginile destinate campaniilor este „cum vor putea utilizatorii să scaneze codurile QR fără a naviga pe alt ecran pe dispozitivul lor?”

Aceasta nu mai este o problemă!

Scopul nu este să vizualizezi codurile QR de pe site-uri web – este să ai un cod QR la un restaurant, în transportul public sau aeroport și să dorești ca utilizatorii să facă capturi de ecran și să le folosească ulterior.

Aceasta este o modalitate excelentă de a solicita feedback, de a utiliza un cupon pentru următoarea comandă sau de a accesa informații actualizate.

A încuraja utilizatorii să utilizeze codurile QR pe un alt ecran este un proces simplu în doi pași:

1. Solicitați utilizatorilor să facă o captură de ecran a paginii de destinație pentru a scana codul QR din imaginea din galeria smartphone-ului (sau Google Photos).

Atât iOS, cât și Android au acum o metodă simplă de a scana codurile QR dintr-o poză din galerie. Nu este necesară instalarea de aplicații suplimentare!

2. Scanarea codului QR dintr-o poză pe dispozitivele iOS. Apple a făcut mai multe progrese în ultimii doi ani pentru a încorpora capabilități extinse de scanare a codurilor QR – inclusiv recunoașterea live și căutarea vizuală a codurilor QR în fotografii, prin utilizarea unei funcționalități semnificative.

Iată cum să procedezi:

Qr code generator platform with options 512x512 68951356

  • Deschideți imaginea sau captura de ecran din galeria telefonului dvs.
  • Apăsați pe detectarea textului live din colțul din dreapta jos.
  • Apăsați pe codul QR și urmați indicațiile.

3. Scanarea codului QR dintr-o poză pe dispozitivele Android. Cu tehnologia Google de recunoaștere a imaginilor, scanarea codurilor QR dintr-o poză este extrem de simplă. Această capacitate este integrată în Asistentul Google, Google Foto sau aplicația Google.

Iată cum să procedezi:

  • Deschideți asistentul și comutați la funcția de Ajutor Google.
  • Selectați imaginea din galerie.
  • Codul QR va fi scanat automat. Urmați indicațiile.

Un card de vizită – digital sau fizic – cu un cod QR este pur și simplu un card care conține informații de contact sau de afaceri încorporate într-un cod QR. La scanare, codul QR redirecționează utilizatorii către detaliile unei persoane, incluzând nume, număr de telefon, adresă, e-mail, site web, mânere de rețele sociale sau o pagină de destinație/campanie personalizată.

Există 2 modalități de a folosi un cod QR pe cărți de vizită:

1. Creați un cod QR pentru informațiile dvs. de contact și integrați-l pe un card de vizită sau 2. Distribuiți simplu codul QR prin e-mail, rețele sociale, reclame outdoor, pliante etc.

Un card de vizită cu un cod QR este cu siguranță cea mai convenabilă modalitate de a partaja informațiile personale sau de afaceri ale companiei. Tot ce trebuie să facă utilizatorii este să scaneze codul QR, să vizualizeze detaliile de contact și să le salveze pe smartphone-urile lor în câteva minute.

De ce sunt utile codurile QR de pe cărțile de vizită?

Pentru partajarea convenabilă și ușoară a informațiilor. În mod tradițional, profesioniștii își ofereau cărți de vizită fizice clienților pentru a-și putea salva și accesa ulterior informațiile de contact. Acest lucru implică introducerea și stocarea manuală a detaliilor de contact pe dispozitivele mobile, ceea ce poate fi plictisitor și neplăcut.

Dar cu un cod QR pe un card de vizită, destinatarul poate pur și simplu să scaneze codul, să vizualizeze informațiile și să salveze aceste detalii în doar câteva clicuri. Acest lucru permite o partajare simplă, convenabilă și instantanee a informațiilor.