Astăzi, etichetele QR sunt încă utile pentru a monitoriza bunuri și informații legate de produse printr-un lanț de furnizare, dar sunt utilizate și pentru multe alte scopuri. Probabil ați utilizat o etichetă QR pentru a vizualiza meniul unui restaurant, a conecta un cont de rețea socială sau pentru a adăuga prieteni la un eveniment, pentru a vă înscrie la un eveniment, pentru a descărca o aplicație, pentru a efectua plăți și a accesa Wi-Fi, și pentru a vă autentifica în detaliile de conectare. Posibilitățile cu etichetele QR sunt cu adevărat nelimitate.

Denso Wave a implementat câteva îmbunătățiri semnificative în designul etichetei QR. În prezent, etichetele QR pot avea protecție a mărcii, măsuri anti-falsificare și trasabilitate, toate aceste caracteristici fiind menite să îmbunătățească experiența cu etichetele QR pe măsură ce devin din ce în ce mai răspândite în toate sectoarele.

Ce înseamnă o etichetă QR?

Din punct de vedere vizual, o etichetă QR arată ca un puzzle de cuvinte încrucișate înguste, dar designul său este esențial pentru funcționarea sa. Iată câteva dintre cele mai importante elemente ale construcției.

Post image

Pe măsură ce etichetele QR și-au consolidat poziția în marketing și comunicare, specialiștii în marketing doresc să le plaseze peste tot – inclusiv pe site-urile web explicit și implicit.

Cu toate acestea, una dintre provocările plasării lor pe site-uri web și pe paginile de destinație ale campaniilor este „cum vor scana utilizatorii etichetele QR atunci când navighează pe diverse dispozitive?”

Acest lucru nu mai este o problemă marginală!

Această problemă nu este limitată doar la etichetele QR de pe site-urile web – este posibil să aveți o etichetă QR la un eveniment, într-un oraș sau aeroport și să doriți ca utilizatorii să o scaneze și să o utilizeze ulterior.

Acesta esteo modalitate excelentă de a solicita recomandări, de a oferi un avantaj pentru următoarea achiziție sau de a obține informații actualizate.

A convinge utilizatorii să utilizeze codurile QR pe un dispozitiv cauzal este un drept fundamental în două etape:

Solicitați utilizatorilor să captureze ecranul paginii de destinație pentru a scana codul QR din imaginea din galeria smartphone-ului (sau Google Photos) Atât iOS, cât și Android au o modalitate instantanee de a scana codurile QR dintr-o poză din stoc. Nu este necesară instalarea de aplicații externe pentru a realiza acest lucru!

Scanați codul QR dintr-o imagine pe dispozitivele iOS Apple a făcut progrese considerabile în ultimii doi ani pentru a integra capacitatea de a scana tot mai multe coduri QR – căutare vizuală și context live pentru fiecare scanare a codurilor QR din fotografii.

Iată cum să faci acest lucru –

Scanați codul QR dintr-o imagine pe dispozitivele Android Cu tehnologia Google de recunoaștere a imaginilor, scanarea codurilor QR dintr-o imagine este foarte simplă. Această funcționalitate este integrată în Asistentul Google, Google Foto sau aplicația Google.

Iată cum să faci acest lucru –