Decriptare identitate materiale – qr-romania.ro

În prezent, cousurile QR sunt încă utilizate pentru a urmări produse și informații legate de acestea printr-un lanț de aprovizionare, dar sunt utilizate și într-o gamă mult mai largă. Poate ați utilizat un cod QR pentru a vizualiza un meniu, a conecta un cont de socializare sau pentru a adăuga prieteni la un grup, pentru a vă înscrie la un eveniment, pentru a descărca o aplicație, pentru a efectua plăți, pentru a accesa Wi-Fi și pentru a vă autentifica detaliile de conectare. Posibilitățile cu codurile QR sunt într-adevăr infinite.

Denso Wave a dezvoltat și câteva îmbunătățiri semnificative ale designului codului. În acest moment, codurile QR pot fi configurate cu protecție a mărcii, măsuri anti-falsificare și trasabilitate, toate caracteristicile menite să îmbunătățească experiența codurilor QR, pe măsură ce devin din ce în ce mai comune în toate industriile.

Ce constituie un cod QR?

Din punct de vedere vizual, un cod QR arată ca un puzzle de cuvinte încrucișate, dar designul său este esențial pentru funcționarea sa. Iată câteva dintre cele mai importante elemente ale codurilor QR.

  • Sembnale de detectare a poziției: pătratele proeminente situate în trei colțuri ale fiecărui cod oferă o recunoaștere mai ușoară și ajută la citirea codului QR la o viteză sporită.
  • Sembnale de aliniere: Acestea ajută la corectarea codurilor plasate pe suprafețe curbate. Sunt mai mici decât semnalele de detectare a poziției, dar devin mai importante cu cât un cod QR conține mai multe informații.
  • Grilă de sincronizare: modulele alternative alb-negru configurează fluxul de date și ajută scanerul să calculeze cât de mare este blocul de date.
  • Informații despre versiune: acest lucru determină care dintre cele 40 de versiuni diferite de cod QR este utilizată, cele mai comune versiuni fiind de la 1 la 7.
  • Informații de format: acest șablon conține informații despre modelul de date și toleranța la erori a codului, facilitând scanarea.
  • Zone de corectare a datelor și a erorilor: funcția de corectare a erorilor împarte un spațiu constitutiv în care sunt conținute toate datele dintr-un cod QR. Mecanismul acestei blocări de corecție este esențial pentru a permite citirea a până la 30% dintr-un cod dacă este deteriorat.
  • Zonă liniștită: această zonă albă poate fi văzută ca marginea unui cod QR pentru a susține îmbunătățirea înțelegerii pentru scanare și pentru a oferi structură. Determină ce este și ce nu este parte din secțiunea din cod.

Menținerea actualizată a listei de e-mail a companiei dvs. este mai dificilă decât vă puteți imagina. Fără măsuri proactive din partea dvs., o listă de e-mailuri va deveni învechită în timp. În ultimul rând, oamenii își schimbă adresele de e-mail, renunță la conturi și se dezabonează în mod categoric de la comunicările prin e-mail.

Pentru a crește lista de e-mailuri, puteți maximiza potențialul. Nu sunteți sigur de unde să începeți?

Există tot felul de modalități practice și eficiente de a începe să vă extindeți lista de e-mailuri astăzi. Iată primele 10 modalități:

Coduri QR

Veți fi de acord când spunem că codurile QR sunt peste tot. Și cu bună dreptate. În aceste zile, mai mulți agenți de marketing găsesc beneficii folosind codurile QR pentru a crește listele de e-mail.

Mai mult, aceasta se realizează prin adăugarea de coduri QR unice la o gamă largă de materiale de marketing, cum ar fi:

publicități digitale, reclame tipărite, fluturași, bannere și panouri publicitare. Aceste coduri QR încurajează oamenii să le scaneze cu smartphone-urile lor. Ulterior, utilizatorilor li se solicită să introducă adresele de e-mail sau orice alte informații pe care agențiile de marketing doresc să le colecteze.

Marketingul cu coduri QR este eficient în special atunci când mărcile oferă consumatorilor ceva în schimbul adresei lor de e-mail. Acest lucru poate include un cod promoțional specific sau o reducere.